maandag 31 december 2012

De mooiste foto's van 2012

Januari: 
Mijn ontdekkingsreis in de fotografie begon met een systeemcamera. in het begin was dat al ingewikkeld genoeg, maar merkte al snel dat ik onder sommige omstandigheden "tekort kwam".

Februari:
Eind deze maand heb ik de Canon 60D gekocht, het resultaat zal niet goed geweest zijn de eerste dagen. (mijn privé-catalogus begint namelijk pas bij Maart haha)

Maart:
Vrijdag archiefdag: op Facebook was deze dag geliefd onder meerdere Facebookers, altijd een leuke foto van een beroepsfotograaf met een al dan niet komische uitleg van het beeld. Onder de volgers werd een wedstrijdje gehouden "zet de lente op de foto". Omdat ik net een paar weekjes mijn camera had wilde ik natuurlijk ook mijn beste beentje voort zetten...


April:
Al snel kwam ik erachter dat ik overal bovenop zat met mijn camera...logische vervolgaankoop...een Marco objectief!


Mei:
Wat me aanspreekt bij deze foto? De eenvoud, het fragiele, de zandkorrels die nog zichtbaar zijn op het schild...de imperfectie....


Juni:
 Celosia (Hanenkambloem) Zat in een boeket bloemen die ik voor mijn verjaardag had gekregen.


Juli:
Eén van mijn favoriete modellen is erg gefascineerd door het stromend water onder de brug.


Augustus:
De eerste keer dat ik buiten met een statief ben gaan "spelen'. Waarom een statief gebruiken? Zie hier het resultaat! ;-) 


September:
Gevraagd worden om foto's te maken op de bruiloft van vrienden....een hele eer, een goede leerschool...maar ook de nodige stress....


Oktober:
Deze foto herinnert me aan de heerlijke en ontspannen vakantie.


November:
Een heerlijke herfstwandeling op een van de laatste zonnige dagen van het jaar. Natuurlijk afgesloten met een warme kop chocomel met een appelpuntje op het terras.

 
December:
Leueke lokatie om foto's te maken, maar ook zeker een uitdaging!
 

11 opmerkingen:

  1. wat is het toch leuk om zo een jaar terug te kunnen kijken en te zien hoe we vorderingen maken,wij wensen je veel gezondheid en plezier in het nieuwe jaar. cobie en bas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wishing you a very Happy New Year Femke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een bijzonder fraai resultaat Femke ..... je bent prima bezig..... ook voor het komende jaar veel fotoplezier gewenst.

    Groetjes, Joop

    Een goed 2013 gewenst voor jou en Nick.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a wonderful selection of diverse images Femke, gosh you sure have come to terms with your new camera and macro lens, I love all of these images. I relate so well to the tension of taking wedding photos for a friend, I had that experience also, so much responsibility oui! Thankfully it was a success, but couldn't do it as a profession, my nerves would snap haha! I wish you a very happy and healthy New Year, catch you soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful pictures and the last one becomes my favourite!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Complimenti per le bellissime fotografie
    Maurizio

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love these pictures they are so beautiful and I really like your blog!

    have a wonderful day!

    Morgan Ilg
    shortsleevedpants.com
    p.s. please feel free to join my blog! 300th follower will recieve a prize!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Many nice pictures since last time I visited this blog - keep shooting! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou wat een heerlijk model heb je,dat belooft heel veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Attractive section of content. I just stumbled upon your blog and in accession capital to assert that I get in fact enjoyed account your blog posts. Any way I will be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently rapidly.

    Cccam Server

    BeantwoordenVerwijderen